سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هیات اسکواش شهرستان میاندرود
اندیشه، روشنی می آورد و غفلت، تاریکی . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   رحیم  

جمعه 93 اسفند 29  9:46 عصر
اینک که دوباره صدای پای بهار به گوش می رسد و شمیم شکوفه های طبیعت روی تازه درکاربردهای جهان دمیده است برگ های سبز تقویم بندگی مان را می گشاییم وباتوسل به بزرگ بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)دراولین قنوت سال نو می خوانیم اللهم عجل لولیک الفرج یا وجیهتا عندالله اشفعی لنا عندالله
نوروز فاطمی وسال 1394 گرامی باد   

 

نوشته شده توسط:   رحیم  

چهارشنبه 93 اسفند 13  5:30 عصر
مهندسان ایتالیایی پهپادی طراحی کرده‌اند که شکل‌ ظاهری آن تفاوت چشمگیری با نمونه‌های معمولی داشته و قادر به پرواز با سرعت‌های مختلف است.
قوانین آیرودینامیک نیازمند مسطح‌بودن شکل و نوعی طراحی ظریف برای سامانه‌های هوایی است، با این حال پهپاد «هوافضای کله‌چکشی» ساخت شرکت پیاجیو (Piaggio) دارای پیشرانه‌ها و اجزایی است که در مجموع، شکل آن را تا حدی غیرمعمول می‌کند.

پهپادی با چهره‌ای کاملا متفاوت +عکس

نخستین پرواز موفقیت‌آمیز نمونه اولیه پهپاد «کله‌چکشی» ماه دسامبر گذشته در پایگاه نیروی هوایی ایتالیا انجام شد و طی آن، این پهپاد بر فراز بخشی از دریای مدیترانه به پرواز درآمد.

پهپاد کله‌چکشی قادر به پرواز طولانی‌مدت در ارتفاع متوسط (MALE) است و این بدین معناست که در حالت تئوری، چنین پهپادی قادر به رسیدن به ارتفاع 13.72 کیلومتری می‌رسد و تا 16 ساعت پرواز مداوم است.

بدنه این پهپاد از نیم‌رخ شبیه هواپیمای P.180 Avanti است که نوعی هواپیمای لوکس سرنشین‌دار محسوب شده و می‌تواند به شکل هواپیمای نظامی سرنشین‌دار تغییر کاربری دهد.

آنچه درباره فناوری کله ‌چکشی منحصر‌به‌فرد است، طیف سرعت‌هایی است که می‌تواند با آن‌ها پرواز کند. این سیستم هنگامی که نقش یک پهپاد نظارتی را دارد، با سرعت 249.4 کیلومتر در ساعت گشت‌زنی می‌کند؛ با این حال، همیشه مجبور به پرواز آرام نیست و می‌تواند به سرعتی بالغ بر 804.7 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

پهپاد کله‌چکشی شرکت پیاجیو در نمایشگاه بین‌المللی دفاعی در ابوظبی به نمایش درآمد.


 

نوشته شده توسط:   رحیم  

با تخصیص مبلغ پانصد میلیون ریال؛
در آستانه روز احسان و نیکوکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبلغ پانصد میلیون ریال جهت کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و خانواده‌های نیازمند اختصاص دادند.
 به نقل  پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در آستانه روز احسان و نیکوکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبلغ پانصد میلیون ریال جهت کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و خانواده‌های نیازمند اختصاص دادند.


 

نوشته شده توسط:   رحیم  

چهارشنبه 93 اسفند 13  5:6 عصر

با تلاش بازیکنان میاندرود تیم استان مازندران نائب قهرمان مسابقات اسکواش کارگران کشور در ساری شد

 


 

نوشته شده توسط:   رحیم  

پنج شنبه 93 اسفند 7  3:25 عصر

قابل توجه  تیم های شرکت کننده درنخستین المپیاد اسکواش کشور

کلیه تیم های اسکواش به همراه دیگر تیم های ورزشی هر استان ، ساعت 14 روز پنجشنبه 7 اسفند در مراسم افتتاحیه المپیاد در سالن سید رسول حسینی ساری با لباس های متحدالشکل حضور خواهند یافت .

اسکان و تغذیه تیم های شرکت کننده :  مجموعه ایثار ساری 

محل برگزاری مسابقات : سالن اسکواش مجموعه داراب ساری

 

برگزاری جلسه فنی با حضور سرپرستان تیم های شرکت کننده : ساعت 9:30 صبح روز جمعه 8 اسفند در محل سالن اسکواش

پذیرش تیم ها :  ساعت 9 صبح  روز جمعه 8 اسفند درمحل سالن اسکواش

چگونگی برگزاری مسابقات وارنج تیم های درجلسه فنی بررسی واعلام می شود.

مسابقات روز جمعه  8 اسفند آغاز و ساعت 13   شنبه 9 اسفند با برگزاری مراسم اختتامیه  پایان خواهد یافت.

داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی با حداقل 2 ماه سابقه بیمه به همراه کارت بیمه ورزشی معتبر و کارت شناسایی معتبر برای تمامی بازیکنان الزامی است.

جهت هرگونه هماهنگی با شماره تلفن های 09119546204 و 09127944429 و  09374023221 تماس حاصل فرمائید.

از نکات جالب توجه این بود که تیم تهران دو روز مانده به برگزاری مسابقات بدلیل به حد نصاب نرسیدن ورزشکاران کناره گیری کرد که با توجه به ظرفیت و جمعیت 15 میلیون نفری استان تهران قابل تامل است .  لازم به ذکر است المپیاد اسکواش کارگران با حضور تیم های مازندران ، آذربایجان غربی ، اذربایجان شرقی ، اصفهان و گلستان برگزار می شود.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
پنج شنبه 103 فروردین 9
امروز:   15 بازدید
دیروز:   3  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
وبلاگ رسمی هیات اسکواش شهرستان میاندرود
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com